معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ - گراف نو

معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ

برگرد اول صفحه

معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ

به صورت رایگان

 

امروز قصد داریم در این مقاله به معرفی برترین سایتهای دانلود موکاپ رایگان بپردازیم. منابعی که میتواند به شما در یافتن بهترین موکاپ ها برای یک ارائه جذاب و زیبا کمک کند. قبل از شروع حتما از مقاله (موکاپ چیست؟) که در لینک زیر موجود است دیدن فرمایید تا با موکاپ و کاربرد و استفاده آن بیشتر آشنا شوید.

 

موکاپ چیست؟

 

معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ

من برای معرفی این سایتها جستجوهای زیادی در اینترنت داشتم. سایتهای فارسی زیادی مقالاتی تحت عناوین مختلف مثلا 10 سایت برتر دانلود موکاپ یا معرفی سایت های دانلود موکاپ رایگان و …  دارند که از سایتهای معرفی شده شاید تنها یکی دو تای آن قابل استفاده باشند. بقیه اکثرا فیلتر هستند و قابل استفاده نیستند.

اما در این مقاله من تمام سایتها را بررسی کردم و به 5 سایت رسیدم که موکاپ های رایگان با لینک خوب برای دانلود قرار داده اند.

 

معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ

سایت اسمارت موکاپ یک سایت دانلود موکاپ معمولی نیست. در حقیقت شما در این سایت میتونید موکاپ دلخواه خود تون رو بسازید. اینطوری که تصویر خودتون رو به سایت می دید و سایت اون رو برای شما تبدیل به موکاپ میکنه. البته برای کاربران معمولی که اکانت رایگان دارند محدودیت هایی هست و بهترین خدمات رو برای کاربران با اکانت پریمیوم ارائه میده که البته طبیعی هم هست. ولی یک بار امتحانش لذت بخشه.

 

آنتونی بوید یک گرافیست است که در سایت شخصی خودش اقدام به قرار دادن موکاپ های رایگان کرده. سایت این هنرمند به دو بخش اصلی دانلود تکسچر و دانلود موکاپ تقسیم میشه و فایلها رو به صورت رایگان برای استفاده عموم قرار داده. خدا خیرش بده. موکاپ های متفاوتی داره. حتما این سایت رو ببینید.

 

سایت بعدی با عنوان پیکسدن یک سایت دانلود محصولات گرافیکی هست که شما علاوه بر دانلود موکاپ، می تونید محصولات لایه باز دیگری رو مثل کارت ویزیت، کاتالوک و … دانلود کنید. تعدادی از محصولات رایگان و تعدادی دیگر با اکانت پریمیوم در این سایت قابل دسترسی هستند. من در قسمت محصولات رایگانش موکاپ های زیبای بسیاری پیدا کردم.

 

آقای موکاپ سایت دیگری است که موکاپ های زیادی برای دانلود قرار داده، که زیباترین اونها به صورت فروشی هست. اما موکاپ های متنوع از انواع اجسام و اقلام مختلف در این سایت برای دانلود رایگان هست که می تونید در قسمت freebies دانلود کنید.

 

و در آخر سایت موکاپ ورد هست که این سایت هم در دسته بندی های مختلف فایلهای موکاپ رایگان رو برای دانلود قرار داده.

[مشاهده محصول پیشنهادی: طرح جعبه خرما

 

معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ

در پایان باید به این نکته اشاره کنم که تمام اینترنت رو هم که جستجو کنید در نهایت بهترین و زیباترین موکاپ ها همه به صورت فروشی هستند و اکثر سایتهایی که مو کاپ رایگان قرار دادند همگی شبیه به هم هستند. اگر به دنبال موکاپ خاص و زیبا هستید میتونید بسیاری سایتهای فروش موکاپ رو جستجو کنید.

البته سایت های ایرانی بسیاری در زمینه ارائه موکاپ فعال هستند که موکاپهای رایگان و فروشی بسیاری دارند و دانلود از اونها بسیار ساده هست. با یک جستجوی ساده و فارسی در گوگل برای دانلود موکاپ به سایتهای فارسی زبان بسیاری می رسید که بعضا موکاپ های زیبا و رایگان هم قرار دادند.

 

ما در این مقاله به معرفی 5 سایت برتر دانلود موکاپ پرداختیم، اما قبل از اینکه در دنیای اینترنت برای یافتن مو کاپ مورد نظر خود سردرگم شوید پیشنهاد میکنم از بخش موکاپ سایت گراف نو حتما بازدید کنید. موکاپهای ویژه و بسیار زیبایی هم به صورت رایگان و هم به صورت قابل فروش در گراف نو در اختیار همه قرار دارد و هر روز به تعداد و تنوع آن افزوده میشود. 

مشاهده انواع موکاپ

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

گرافیک چیست؟ همه چیز درباره طراحی گرافیک

آنچه در این پست میخوانید گرافیک چیست؟ابزار اجرایی گرافیکانواع گرافیک گرافیک دو بعدی چیست؟گرافیک سه بعدی چیست؟طراحی گرافیکگرافیست کیست؟خصوصیات یک گرافیستسخن…

بیشتر بخوانید

معرفی 10 ابزار هوش مصنوعی در فتوشاپ

آنچه در این پست میخوانید Adobe Sensei Content-Aware FillFace-Aware LiquifyNeural FiltersObject SelectionSky ReplacementSelect SubjectSuper ResolutionColorizeSmart Sharpenمعرفی 10 ابزار هوش مصنوعی…

بیشتر بخوانید

هوش مصنوعی در فتوشاپ و چگونگی استفاده از آن

آنچه در این پست میخوانید بخش اول: مفهوم هوش مصنوعی در فتوشاپبخش دوم: استفاده از هوش مصنوعی در ابزارهای فتوشاپبخش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *