استانداردهای ارسال محصول در گراف نو

ارسال محصول در گراف نو
برگرد اول صفحه

استانداردهای ارسال محصول در گراف نو

 

گروه کارشناسان طراحی سایت گراف نو استانداردهایی را برای تایید طرح در این سایت در نظر گرفته اند تا به بالا نگاه  داشتن سطح طرح ها و کیفیت نهایی مناسب و در نتیجه رضایت مشتری بی انجامد.

فروشندگان و طراحان عزیز سایت گراف نو  برای ارسال محصول خود به نکات زیر دقت کنید و برای تایید سریعتر محصول خود تمامی موارد نام برده را رعایت فرمایید.

 

  • اول از همه توجه کنید طرح هایی تایید می شوند که کپی و نمونه آن در سایتهای مشابه وجود نداشته باشند و محصول خود طراح باشد.
  • کلیه طرح های لایه باز باید حتما فارسی باشند.
  • طرح های لایه باز انگلیسی آماده با قیمت بسیار پایینتر و یا رایگان بر روی سایت قرار می گیرند.
  • لایه بندی منظم با نامگذاری صحیح فارسی یا انگلیسی داشته باشند.
  • حداقل یکی از لایه ها باید در انتهای نام خود (graphno.ir) داشته باشد.

 

کپی رایت گراف نو

  • در فایل لایه باز نهایی تمام لایه ها را خاموش کنید و فقط لایه کپی رایت گراف نو را با Opacity حداقل 70 درصد روشن بگذارید.

دریافت فایل کپی رایت گراف نو برای قرار دادن روی لایه های اصلی محصول

 

ارسال محصول در گراف نو

تصویر اصلی محصول در گراف نو

تصویر پیش نمایش محصول که با عنوان تصویر شاخص یا اصلی هر محصول شناخته میشود چه ویژگی هایی دارد؟

تصویر شاخص محصول که در صفحه اصلی سایت به نمایش درمی آید، نشان دهنده طرح شماست. این تصویر است که باید توجه مشتری را به محصول شما جلب کند. بنابراین باید بسیار کامل و گویا باشد.

  • تصویر شاخص باید موکاپ شده باشد. تصاویری که موکاپ نداشته باشند تایید نخواهند شد.

[مطالعه بیشتر: موکاپ چیست؟ چگونه از موکاپ استفاده کنیم؟

 

  • برای محصول خود موکاپ مناسب انتخاب کنید.
  • تصویر شاخص موکاپ شده نهایی باید دارای واترمارک گراف نو باشد.

 

[مطالعه بیشتر: واترمارک چیست؟

[راهنمایی: راهنمای دریافت واترمارک سایت گراف نو

 

اندازه استاندارد تصویر شاخص برای محصول شما 1280 در 800 پیکسل می باشد.

به نمونه تصاویر شاخص هر محصول در صفحه اصلی سایت دقت کنید.

تصاویر شاخص مناسب و خوب فروش شما را افزایش میدهند.

 

مهم : بسته فشرده محصول نهایی

محصول نهایی شما باید در یک بسته فشرده شده به صورت Zip قرار بگیرد. (بری فشرده کردن پوشه محصول خود میتوانید از برنامه Winrar یا دیگر برنامه های فشرده سازی مشابه استفاده کنید)

محتویات پوشه محصول (الزامی)

  • فایل لایه باز (PSD\TIFF\AI\EPS\PDF)
  • فایل پیش نمایش (JPG\PNG)
  • پوشه فونت های به کار رفته در طرح (سعی کنید از فونت های استاندارد و معمول در طراحی استفاده کنید.)
  • دیگر تصاویر پیش نمایش محصول یا فایل های اضافی مورد نیاز در محصول (اختیاری)(مثلا فایل جداگانه لوگوی به کار رفته در طرح یا …)
  • فایل QRCode سایت گراف نو (دریافت QRCode گراف نو)
  • فایل راهنمای استفاده از فونت (دریافت فایل راهنمای استفاده از فونت)
  • آموزشهای مورد نیاز برای ویرایش متون طرح و … (اختیاری) (فایل آموزش استفاده از موکاپ)

 

 

 

جهت هرگونه سوال، مشاوره و راهنمایی برای ارسال محصول با ما در تماس باشید.

در ادامه می‌توانید از انواع طرح و محصولات کلیپ آرت و دوربُری شده دیدن کنید.

 

کلیپ آرت و دوربُری شده

پست های مرتبط

مطالعه این پست ها رو از دست ندین!

گرافیک چیست؟ همه چیز درباره طراحی گرافیک

آنچه در این پست میخوانید گرافیک چیست؟ابزار اجرایی گرافیکانواع گرافیک گرافیک دو بعدی چیست؟گرافیک سه بعدی چیست؟طراحی گرافیکگرافیست کیست؟خصوصیات یک گرافیستسخن…

بیشتر بخوانید

معرفی 10 ابزار هوش مصنوعی در فتوشاپ

آنچه در این پست میخوانید Adobe Sensei Content-Aware FillFace-Aware LiquifyNeural FiltersObject SelectionSky ReplacementSelect SubjectSuper ResolutionColorizeSmart Sharpenمعرفی 10 ابزار هوش مصنوعی…

بیشتر بخوانید

هوش مصنوعی در فتوشاپ و چگونگی استفاده از آن

آنچه در این پست میخوانید بخش اول: مفهوم هوش مصنوعی در فتوشاپبخش دوم: استفاده از هوش مصنوعی در ابزارهای فتوشاپبخش…

بیشتر بخوانید

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *